Logo UE

Program "Rodzina 500 plus"

Logo - Drogowskaz dla rodzin

Logo wirusa

Zaleca się załatwianie spraw za pośrednictwem:

  • platformy ePUAP
  • e-mailowo
  • telefonicznie 
  • faksu (32 281-80-93)
W przypadku osób, które nie mają możliwości załatwienia sprawy w wyżej wymienionych formach będzie możliwość złożenia dokumentów w zaklejonych kopertach (wniosek, pismo itp.) do „skrzynki” ustawionej wewnątrz budynków przy ul. Strzelców Bytomskich 16 oraz ul. Łużyckiej 12.
Działalność komisji lekarskich orzekających o stopniu niepełnosprawności przy  Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Bytomiu zostaje zawieszona od 16.03.2020 r. do 10.04.2020 r.
Obsługa osób bezdomnych odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach w Noclegowni przy ul. Kosynierów 26 w Bytomiu.

DZIAŁ

NUMERY TELEFONÓW

ADRES E-MAIL

Dział Pomocy Środowiskowej

32 388-67-22 informacja

32 281-77-05 TPPŚ 1
32 286-95-17 TPPŚ 2
32 282-89-88 TPPŚ 3
32 386-98-65 TPPŚ 4
32 386-81-20 TPPŚ 5
32 286-99-53 TPPŚ 6
32 289-85-30 TPPŚ 7
32 280-58-86 TPPŚ 8
32 281-82-00 TPPŚ 9
32 280-17-35 TPPŚ 10
32 388-67-23 Kierownik Działu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zespół
Psychiatryczno-Środowiskowy

32 832-92-90

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Realizacji Świadczeń

32 388-67-28 Kierownik
32 388-67-30, 32 388-67-31
32 388-67-32, 32 388-67-29
32 388-67-34, 32 388-67-35

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Wsparcia Rodziny

32 388-61-51 Kierownik
32 388-61-54 – koordynatorzy rodzinnej pieczy zastępczej

 32 388-61-55 – obsługa rodzin zast.
32 388-61-52 – sprawy dot. usamodzielniania
32 388-61-58 – asystenci rodziny

32 388-61-50 – pracownicy socjalni

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Świadczeń Rodzinnych

32 388-86-17, 32 388-95-53
32 388-86-27, 32 388-95-45
32 388-86-21, 32 388-95-51

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Świadczeń Alimentacyjnych i Dochodzenia Należności

32 388-86-25

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Dodatków Mieszkaniowych i Pomocy Materialnej dla Uczniów

32 388-86-30 dodatek mieszkaniowy, dodatek energetyczny

32 438-65-03 stypendium szkolne, zasiłek szkolny, karta dużej rodziny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

sprawy dot. dodatków mieszkaniowych i energetycznych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

sprawy dot. stypendiów i zasiłków szkolnych oraz Karty Dużej Rodziny

Zespół Obsługi Świadczeń Socjalnych

32 438-65-01 świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, świadczenie wychowawcze
32 388-86-16, 32 388-95-68

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Pomocy Instytucjonalnej i Dochodzenia Opłat

32 388-95-63 Kierownik
32 705-66-33 umieszczanie w DPS 32 388-95-75, 32 388-95-67
32 388-67-14, fax 32 281-80-93

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zespół Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych

32 388-67-13 sprzęt rehabilitacyjny
32 388-67-03 program „AS”, dofinansowania

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – dot. Programu „AS

Klub Integracji Społecznej

32 281-01-85 Prace społecznie użyteczne
789-464-658 Rewitalizacja II
533-302-079 KIS AS

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Noclegownia

32 387-63-89

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności

32 388-67-06 Kierownik
32 388-67-04, 32 388-67-05
32 388-67-10

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ośrodek Interwencji Kryzysowej

533-302-078

32 438-89-52 pomoc psychologiczna

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Planowania, Koordynowania i Realizacji Projektów

32 388-67-20, 32 388-67-42
32 388-67-43

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Finansowo-Księgowy 32 388-67-45,
32 388-67-46,
32 388-67-47,
32 388-67-48,
32 388-67-49
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obsługa kancelarii odbywa się według niżej wskazanych zasad:

KOMUNIKAT:
OSOBY, KTÓRE OTRZYMAŁY AWIZO PROSZONE SĄ O NIE ZGŁASZANIE SIĘ DO KANCELARII MOPR PO ODBIÓR PRZESYŁEK AWIZOWANYCH. PRZESYŁKI TE ZOSTANĄ PRZEKAZANE ICH ODBIORCOM ZA POŚREDNICTWEM  OPERATORA  POCZTOWEGO.
Numer konta bankowego do wpłat za usługi opiekuńcze i pielęgnacyjne 22 1560 1049 0000 9030 0005 3314.
 
Numer konta bankowego do wpłat za usługi specjalistyczne 52 1560 1049 0000 9030 0005 3356.
 
WAŻNE !!! W tytule wpłat należy wpisać imię i nazwisko osoby, za którą dokonywana jest wpłata.
 
W razie pytań dotyczących wpłat, prosimy dzwonić do Działu Finansowo-Księgowego lub wysłać wiadomość na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

RODO - Klauzule informacyjne związane z obowiązkiem wynikającym z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. .pdf (508 KB)


 
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu informuje, że od 18 listopada 2019 roku do 4 grudnia 2019 roku można składać dowody potwierdzające poniesione przez wnioskodawcę wydatki w ramach przyznanego stypendium szkolnego (faktury, rachunki). Dokumenty winny być wystawione na wnioskodawcę – rodzica, opiekuna prawnego, pełnoletniego ucznia. Dowody poniesionych wydatków będą przyjmowane w Dziale Dodatków Mieszkaniowych i Pomocy Materialnej dla Uczniów przy ul. Łużyckiej 12 w następujących godzinach:
 
Poniedziałek 8.00 – 16.30
Wtorek 8.00 – 15.00
Środa 8.00 – 15.00
Czwartek 8.00 – 15.00
Piątek 8.00  - 13.30
 
Katalog wydatków rzeczowych o charakterze edukacyjnym stanowiących podstawę refundacji  poniesionych wydatków znajduje się na stronie w zakładce Stypendia i zasiłki szkolne.

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BYTOMIU (MOPR)
z siedzibą przy ul. Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom

prowadzi rekrutację kandydatów do pracy na stanowisko:
PRACOWNIK SOCJALNY

Szczegóły oferty, w tym wymagania kwalifikacyjne wobec kandydatów oraz zakres realizowanych zadań na oferowanym stanowisku w załączniku:
Pracownik socjalny .pdf (309 KB) - oświadczenie .pdf (343 KB)


MOPR CZEKA NA KANDYDATÓW NA RODZICÓW ZASTĘPCZYCH

Dzieciaki

ARTYKUŁY I REPORTAŻE

Logo TVP3 KatowiceSfera TV

Informacje dostępne są pod nr tel. 32 388 61 55 lub
w MOPR w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 21 (pok. 33).


Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu poszukuje kandydatów na zawodowe i niezawodowe rodziny zastępcze.

Wyczerpujących informacji na ten temat udzielają pracownicy Działu Wsparcia Rodziny pod nr telefonów 32 388-90-61 lub 32 388-61-53.

KTO MOŻE ZOSTAĆ RODZINĄ ZASTĘPCZĄ LUB RODZINNYM DOMEM DZIECKA, czyli wymagania dla kandydatów na rodziców zastępczych:

Pełnienie funkcji rodziny zastępczej oraz prowadzenie rodzinnego domu dziecka może być powierzone małżonkom lub osobie niepozostającej w związku małżeńskim, którzy:

Warto zauważyć, że w przypadku rodziny zastępczej niezawodowej, co najmniej jedna osoba tworząca tę rodzinę musi posiadać stałe źródło dochodów, np. wynagrodzenie za pracę, emeryturę. Ponadto kandydaci na rodziny zastępcze niezawodowe lub zawodowe oraz rodzinne domy dziecka nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kandydaci do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej oraz do prowadzenia rodzinnego domu dziecka winni posiadać świadectwo ukończenia szkolenia organizowanego przez organizatora rodzinnej pieczy zastępczej.

 

Aktywne poniedziałki - plakat


Plakat - Zwyczaje i obrzędy na górnym śląsku

Uwaga!Logo MOPRW związku ze zmianami dni i godzin przyjmowania stron przez pracowników Ośrodka od dnia 1 lipca br. informujemy, że:

1. Pracownicy socjalni Działu Pomocy Środowiskowej, Działu Wsparcia Rodziny, Działu Pomocy Instytucjonalnej i Dochodzenia Opłat przyjmują interesantów w:

  • poniedziałki od godziny 14.00 do 16.30
  • od wtorku do piątku od godziny 8.00 do 10.00

2. Pracownicy Zespołu ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych przyjmują interesantów w sprawie realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej, w tym programu Aktywny Samorząd, a także w sprawie realizacji programu Bytomska Karta Seniora oraz Ogólnopolska Karta Seniora w:

  • poniedziałki od godziny 14.00 do 16.30
  • od wtorku do piątku od godziny 8.00 do 12.00

Czytaj więcej: Uwaga! Zmiana dni i godzin...

Logo IWO - Doradztwo ObywatelskieFundacja Iwo-Doradztwo Obywatelskie realizuje zadanie ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej - Funduszu Sprawiedliwości w zakresie Wsparcia i rozwoju instytucjonalnego systemu pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem i świadkom poprzez utworzenie Sieci Pomocy Osobom Pokrzywdzonym dla jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych i niedziałających w celu osiągnięcia zysku, w tym stowarzyszeń, fundacji, organizacji i instytucji na lata 2019 – 2021.

Fundacja Iwo-Doradztwo Obywatelskie świadczy pomoc osobom pokrzywdzonym przestępstwem i świadkom przestępstw oraz wspiera i rozwija system pomocy poprzez Sieć Pomocy Osobom Pokrzywdzonym.
Linia Pomocy Pokrzywdzonym jest współfinansowana ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości oraz spełnia następujące funkcje:

Czytaj więcej: Fundacja Iwo - Doradztwo...

Plakat

Informujemy, że 17 maja 2019 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Zabrzu organizuje

Dzień Osób z Niepełnosprawnością pn. Żyj aktywnie!

W programie dnia przewidziane są wykłady i spotkania związane z promowaniem aktywności osób niepełnosprawnych.

W załączeniu plakat promujący wydarzenie  oraz  harmonogram dnia.